کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9243 | مشاهده و دانلود: 742680501 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/17 | اعضاء: 317099 | نظرات: 37916
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 اورجینال فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بروزرسانی ویندوز ۱۱ رفع باگ‌ها و بهبودهای جذاب برای کاربران اینسایدرها

مایکروسافت امروز آخرین نسخه را برای توسعه دهندگان ویندوز ۱۱ منتشر کرده است. نسخه جدید، با شماره ساخت ۲۶۱۲۰.۴۷۰، تحت KB5037864، یک باگ مربوط به Modern Standby، مشکل خواندن NPU در مدیریت وظایف، و موارد بسیار دیگر را برطرف می‌کند.

 

بروزرسانی ویندوز ۱۱ رفع باگ‌ها و بهبودهای جذاب برای کاربران اینسایدرها

 

تغییرات کامل به شرح زیر است:

این به‌روزرسانی شامل یک مجموعه کوچک از بهبودهای عمومی و رفع مشکلات است که تجربه کلی را برای اینسایدرهایی که این نسخه را بر روی کامپیوترهای خود اجرا می‌کنند، بهبود می‌بخشد. 

ما یک کارت پیشنهاد بازی پلی استیشن را در صفحه اصلی تنظیمات معرفی می‌کنیم. اگر شما به طور فعال بازی‌ها را در کامپیوتر خود اجرا می‌کنید، کارت پیشنهاد بازی پاس در صفحه اصلی تنظیمات به شما نشان داده می‌شود. به یاد داشته باشید - صفحه اصلی تنظیمات فقط در نسخه‌های خانگی و حرفه‌ای ویندوز ۱۱ نشان داده می‌شود و اگر با حساب مایکروسافت خود وارد ویندوز شوید. کارت پیشنهاد بازی پاس جدید در یک جعبه قرمز روی صفحه اصلی تنظیمات مشخص شده است.

این بروزرسانی بر روی Windows Hello for Business تأثیر می‌گذارد. مدیران IT اکنون می‌توانند از مدیریت دستگاه‌های تلفن همراه (MDM) برای خاموش کردن دستوری که زمانی که کاربران وارد یک ماشین Entra-join شوند ظاهر می‌شود، استفاده کنند. برای انجام این کار، می‌توانند تنظیمات سیاست "DisablePostLogonProvisioning" را فعال کنند. پس از ورود کاربر، تأمین منابع برای دستگاه‌های Windows ۱۰ و ویندوز ۱۱ خاموش می‌شود.

این بروزرسانی کارایی Remote Desktop Session Host را بهبود می‌بخشد. اکنون می‌توانید سیاست "redirectclipboard" آن را به طور تک جهته از کامپیوتر محلی به کامپیوتر از راه دور تنظیم کنید. همچنین می‌توانید این ترتیب را برعکس کنید.

این بروزرسانی یک مشکلی را که بر روی یک منبع شبکه تأثیر می‌گذارد، رفع می‌کند. شما نمی‌توانید از یک جلسه Remote Desktop به آن دسترسی پیدا کنید. این وقوع زمانی رخ می‌دهد که ویژگی Remote Credential Guard را فعال کرده‌اید و نسخه ویندوز ۱۱، نسخه ۲۲H۲ یا بالاتر است.

این بروزرسانی یک مشکلی را که بر روی کنترل برنامه کاربردی ویندوز Defender (WDAC) تأثیر می‌گذارد، رفع می‌کند. این مانع از وقوع خطای توقف می‌شود که هنگام اعمال بیش از ۳۲ سیاست رخ می‌دهد.

 

بروزرسانی ویندوز ۱۱ رفع باگ‌ها و بهبودهای جذاب برای کاربران اینسایدرها

 

این بروزرسانی یک مشکل در CloudAP را رفع می‌کند. زمانی رخ می‌دهد که کاربران مختلف به موقعیت‌های مجازی وارد می‌شوند و خارج می‌شوند.

این بروزرسانی یک مشکل را که بر روی سرویس سیاست گروه تأثیر می‌گذارد، رفع می‌کند. پس از استفاده از LGPO.exe برای اعمال یک سیاست حسابرسی برای سیستم، شکست می‌خورد.

این بروزرسانی یک مشکل را که بر روی برنامه تنظیمات تأثیر می‌گذارد، رفع می‌کند. هنگامی که از آن برای حذف دستگاه‌های بلوتوث استفاده می‌کنید، واکنش نشان نمی‌دهد.

این بروزرسانی یک مشکل را که بر روی Notepad تأثیر می‌گذارد، رفع می‌کند. زمانی رخ می‌دهد که از برنامه پشتیبانی از چاپ استفاده می‌کنید، به چاپگرهای پروتکل چاپ اینترنتی (IPP) خاصی نمی‌توانید چاپ کنید.

این بروزرسانی یک مشکل را که بر روی dsamain.exe تأثیر می‌گذارد، رفع می‌کند. زمانی رخ می‌دهد که Knowledge Consistency Checker (KCC) ارزیابی‌ها را انجام می‌دهد، پاسخ نمی‌دهد.

این بروزرسانی یک مشکل را که موجب عدم دسترسی به برخی از برنامه‌ها و ویژگی‌ها می‌شود، رفع می‌کند. این بعد از ارتقاء به ویندوز ۱۱ رخ می‌دهد.

این بروزرسانی برنامه‌های MSIX را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این به صورت صحیح به منظور محلی سازی رابط کاربری آن‌ها برای تمام زبان‌ها کمک می‌کند زمانی که سیستم‌عامل خود را ارتقاء می‌دهید. این بروزرسانی یک مشکل را که بر روی ماژول PowerShell صف قابلیت پیام مایکروسافت (MSMQ) تأثیر می‌گذارد، رفع می‌کند. زمانی رخ می‌دهد که بارگذاری نمی‌شود.

این بروزرسانی یک مشکل را که بر روی حالت اجرای قانون AppLocker موجود تأثیر می‌گذارد، رفع می‌کند. زمانی این رخ می‌دهد که قوانین با یک مجموعه که قوانینی ندارد ادغام می‌شوند و حالت اجرا به "پیکربندی نشده" تنظیم شده است.

 

و بسیاری رفع مشکلات دیگر..

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50066 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/22 تعداد مشاهده: 1070
سافت گذر